Alien

Alien
The Green dude

fredag 26. november 2010

Case 6

I denne casen skal vi lage en fiende som skal være en egen klasse. Den skal også følge karakteren på egen hånd.
Det første oppdaget var at jeg ikke hadde klart for meg hvodan jeg skulle få til dette. Vi hadde laget en egen klasse i arbeidet på skolen, men jeg klarte ikke å se nok likheter med dette i forhold til hva jeg måtte gjøre.
Har sett en del på tutorials på youtube, men er ikke så lett å finne stoff som er relatert nok. Fikk heldighvis hjelp til å løse casen. Det ble ikke mye jeg fant ut på egen hand her og mye av det jeg har i denne klassen er koder som jeg ikke har vært borti. Har brukt en del tid på å prøve ut forskjellige ting rundt disse kodene, for å forstå dem bedre. Det har hjelpt en del, men jeg innser at jeg ikke har helt kontrollen her. Bestemte meg for at fienden skulle være en slange. Animeringen gjorde jeg med bone tool. Kan ikke si at jeg er overbegeister over det verktøyet, siden jeg måtte bruke mer tid en nødvendig på å få det til å se ut som jeg ville.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar